Identiteit waar je een (duurzame) boodschap aan hebt

 
  • Advies
  • Benaming
  • Bewegwijzering
  • Communicatie
  • Conceptontwikkeling
  • Copy
  • Identiteit
  • Packaging Design

1 + 1 = 3. Dat was de gedachte achter de samensmelting van twee biologische supermarkten. Om die meerwaarde te creëren, mochten wij een frisse nieuwe identiteit ontwikkelen, met alle bijbehorende uitingen.

Eerst bedachten we een nieuwe merknaam voor deze super-ondernemers: BijBio. Voor de winkels en producten combineerden we daarna helderheid, eenvoud en een vleugje vers van het land geplukte humor.

lees meerlees minder
 
 
 
 
 

campagne

‘Dit is geen avocado’. De communicatie-uitingen voor BijBio zijn duidelijk, fris, met een knipoog en vooral …met een boodschap. Ze maken de consument op een sympathieke wijze bewust over biologische voeding.

 
 
 
 

verpakkingslijn

De verpakkingslijn voor bij Bijbio is simpel en no-nonsense. Tussen de haakjes die op de verpakking staan, lees je steeds een weetje over het product. Goed gezien: die haakjes komen weer voort uit het BijBio-logo.

 
 
 
 
 

de winkels

Dankzij nieuwe gevelbebording en bewegwijzering zijn de winkels inmiddels ook in stijl. BijBio is hierdoor helemaal af. Of beter: klaar voor de start. Voor je het weet is 1 + 1 zomaar 3, 4, 5….

 
 
 
 
 

Ook een frisse start maken met een pakkende identity? Je weet ons te vinden.

 
contact
 
 
 
 
 
Packaging design
 
NEXT