toekomstbestendige eilandstijl
- Advies
- Bewegwijzering
- Campagne
- Communicatie
- Conceptontwikkeling
- Identiteit
- Ontwerp
- Productiebegeleiding
Kampeerterrein Stortemelk is een geliefde plek voor velen. Door het jaar heen is er veel te beleven én te ontwerpen. Vanaf 2007 liggen ontwerp, ontwikkeling en uitwerkingen van de huisstijl in onze handen. Van logo’s voor Stortemelk, de befaamde Bolder, Rondje Vlieland en Bagagevervoer tot en met alle uitingen. Affiches, campagnes, correspondentie, plattegronden, illustraties, giveaways, foto- en kleurboeken, vlaggen, bewegwijzering, noem maar op.
bewegwijzering
Stortemelk is uitgegroeid tot een camping van formaat. Dus is het extra belangrijk dat je gasten snel wegwijs maakt. We brachten het kampeerterrein in kaart, maakte een plan voor bewegwijzering ontwikkelden herkenbare pictogrammen voor boshuisjes, huurtenten, kampeervakken en belangrijke ijkpunten op het terrein.
visuele identiteiten
Een sterke huisstijl maken is één ding, die blijven uitwerken en onderhouden is een tweede. En dan nog is een identiteit na een aantal jaren toe aan een update. Al sinds 2007 houden we de visuele identiteiten bij de tijd voor kampeerterrein Stortemelk, grandcafé de Bolder, Bagagevervoer en Rondje Vlieland.
de bolder
Midden op het terrein vind je De Bolder. Een fijne plek waar je terecht kan voor een hapje of drankje en om relaxed een boek te lezen bij de open haard. Of je geniet er van een optreden, film of theatervoorstelling. Al het ontwerpwerk is hier van onze hand. Van menukaarten en affiches, tot de kleding van het personeel.
personeelswerving
Om iedereen te verleiden om hier een zomer te komen werken – eigenlijk een eitje, want wie wil dat nou niet – ontwierpen we een on- en offline wervingscampagne en organiseerden een fotoshoot met het personeel.
credits – fotografie Joram Blomkwist, animatie Tiddo Muda